18!

några timmar kvar nu bara, för imorgon när jag vaknar då är jag 18.
jag kan göra typ vad som helst, och får bestämma hel själv.
kommer väl dock kanske inte vara så stor skillnad.

izabell kom med en tårta till mig imorse som hon hade gjort.
det var den finaste tårta jag har fått iaf, jätte god var den.
har kort på den i mobilen, men kan inte lägga över dom på datorn. synd!

helgen kommer ju bli full späckad :D
imorgon kommer släkten och jag ska få massa paket.
sen blir det ankan med jossa och få en drink av daniel då ;)
på fredag ska jag och jossa på invigningen av ballroom i duvan, ska ju bli spännande =)
och lördag blir det lite middag här med alla min älsklings tjejer.
fin helg och mycket fint med lov!

ses imorgon dååååååååååååå!!!!!!!!!!!


image2image2image2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken aktiv och riklig blogg, så mycket att läsa om! Herre gud hur orkade du skriva allt sandra? :P haha

pussas :D

2007-04-08 @ 16:33:26
Postat av: Nicole

Hej min älsklings kusin..!!

Inte visste jag att du hade en hemsida jag ska oxo göra en...
Puss o hej älskar dig

2007-04-09 @ 13:33:13
URL: http://www.tajjja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0