Dummma =(

som sagt, HATAR SPRUTOR!
fem rör blod tog dom, det gjorde lite ont
sen bar det iväg, fick ingen luft,kunnde inte andas, såg suddigt, såg ingenting, mådde illa och till sist spydde jag två gånger.
fan va dåligt jag mådde =(
men när jag fick lite dextrosol så blev det lite bättre iaf.
och när jag kommer hem, jo då har jag fått en kallelse till tandläkern ochså, SJÄLVKLART
för dom tycker jag inte häller om .

aja hoppas dom hittar nått i mitt blod nu då, så jag inte gjorde detta i onödan.


jaja. nu är frågan om jag ska gå ut ikväll?
jag är ju sjuk, men jag vill värkligen och jag har ju lovat jorre : )
vill ju se gustav och åsa när dom går modevisning ochså : D

fast just för tillfället vill jag bara gå på stan :D ska jag ?

vi får se hur allt blir ! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0