ingen soldat

imorse åkte jag till doktorn och tog halsprov
och blodprov :| hatar't
varför blir man besviken varje gång dom inte hittar något fel på en? det är konstigt
man borde bli glad.
men lite fel hittade dom på mig, fast det hade inte med halsen att göra,
det var mina blodvärden som var för låga : / så imorgon bitti ska jag tillbaks och ta massa prover
JAG HATAR SPRUTOR ! fan
svimmar bara eller så känns det bara som att jag ska svimma så fort dom sticker mig.

men men
det kanske är bra och kolla upp det
så kanske jag får reda på orsaken till att jag är så trött hela tiden ochså.

nu ska jag bara vila hela dagen, för jag vill värkligen ut imorgon kväll.
ska göra allt jag kan för att bli bätter nu =) blir ju iaf glass tajm snart :D

hare fint, harrree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0