svaren

ja nu har jag fått provsvaren, jag har järnbrist
och för lite röda blodkropppar.
först och främst måste jag börja äta järntabletter
ochså skulle doktorn rådfråga om hur han skulle göra med min röda blodkroppar.
fyfan om jag måste ta mera sprutor =( vill inte!

igår gjorde jag nagelförlängning helt själv, det blev mycket bättre än jag trodde det skulle bli.
får se hur länge det sitter nu bara, hoppas det håller ett tag, vore fint.

annars så är jag väldigt trött nu, ingen skräll direkt : /
och min mp3 har hängt sig :S
och jag måste värkligen plugga, måste göra mitt psykologi arbete nu.

och när jag har varit duktig och pluggat ska jag ta mig en cykel tur till lena tänkte jag.
tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0