closer

-goapele


ja då var det sista dagen på sommarlovet då, kommer nog inte hända speciellt mkt roligt denna dagen.
jag ska gå till lena och hämta min cykel sen ska jag cykla till jobbet och jobba till klockan är nio sen är det väl bara hem och sova och gå upp till skolan. ush ush ush

men helgen kommer bli kul, imorgon ska jag med mamma och dricka vin hos kicki och på lördag blir det kräftskiva :D
ska bli så grymt skoj att festa med alla jobbar kompisarna :D längtar som fan!

och nästa vecka händer det massa grejjer, jag ska börja praktisera :S jag ska jobba ganska mkt för att ikea öppnar, jag ska servera på ett brölopp nästa helg och det ska planeras i veckan och jag ska antagligen till doktorn och få reda på vad det är för fel på mig! vore skönt att få reda på det så jag slipper gå runt och vara orolig hela tiden :/

som sagt varje år när skolan börjar, så ska jag försöka ta tag i mitt liv nu :P jag ska sluta äta onyttigt hela tiden, jag ska börja träna och jag ska ta körkort!
hahah, får väl se hur det blir med de ;D ;D;D

saknar min baby på dagaran nu när han jobbar =(
det var bättre när du hade semster :D


meeeeeeeeeen nu ska jag göra mig iårdning och börja gå till lena snart :)
pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0