giftigt

- mange schmidt

det är ingen som förstår hur mkt jag vill att du ska vara hemma nu :( kom bara hit och sov med mig, pussa på mig, krama mig, prata med mig, titta på mig.. jag förstår inte ens själv hur man kan sakna någon så mkt! men tydligen.

iaf
jag var ute igår eftersom frida fyllde 18, så först var vi hos henne och åt massa gott sen blev det arena och kollade på laser. det var väl helt okej. MEN det finns fan folk till allt och alla är så jävla dumma i huvudet på fyllan, vad tror dom lixom! uuuäh
och idag vaknade jag halv 3, det var inte allt för skönt att sova bort hela dagen och missa all sol som var för en gång skull. men nu på kvällen har jag varit hos frida på fest som hennes syster och hon hade, det var jätte kul men jag var inte på topp humör eftersom jag ska upp till jobbet halv 8 imorgon :S annars hade jag haft grymt kul för det var massa nya människor och fin stämmning.

ska nog lägga mig nu, sakna lite och sen sova lite! puss och natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0