i'm yours

- jason marz

2 månader idag :D hihi, tycker värkligen om dig jätte mkt! det är inte lågnt kvar tills du är hemma häller lite mer än ett dygn nu bara :)
idag är det sol första gången på flera veckor, alltså riktig sol, sommar sol, ligga på bomstad sol. så jävla gött. har faktiskt lyckats bli kräfta på kuppen. så jäkla gött och bli lite brun lixom. hoppas det håller i sig i några dagar till nu bara. vore ju så najs om det var fint i gävle när vi ska dit :)
jäjä nu ska jag in o duscha för jag och josefin ska tydligen ut ikväll ;D heheh

pusstja

Kommentarer
Postat av: dunderida

Hej! jag vet inte vad låten heter i huvudet men jag kan försöka fixa den om du inte redan har fått reda på vad den heter ? jag kolar inte kommentarer så ofta hehe såg det nu. dunderida.blogg

2007-08-13 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0