om du lämnar mig nu

- Lars winnerbäck feat. miss li

dom två första dagarna i skolan har gått nu, ganska shlött men ändå tråkigt.
det enda roliga som händer är några nya roliga ämnen annars känns allt skit. vill att malin ska komma tillbax, det är helvete tomt utan dig alltså.. kommer sakna dig enormt mkt under detta året.

imorgon är jag ledig och på onsdag börjar praktiken på obs resturangen och då öppnar ikea också så det kommer vara väldigt mkt att göra och direkt efter praktiken ska jag över och jobba till klockan 9.. kommer bli en lång dag likaså på torsdag.

ont i huvudet och trött är jag, är inte van att gå upp så tidigt, inte van att sova så lite. men man vänjer väl sig snart hoppas jag :)

nu ska jag åka till helena och planera hennes bröllop, ska bli jätte kul att servera faktiskt  =D

pussspusspusspusspusspusspussspusspusspusspusspusspusspusspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0