åt helevte med dig!

jag kan inte beskriva i ord hur mkt jag hatar dig just nu
du är den största idioten jag någonsin träffat i mitt liv och jag funderar varje dag
vad det var jag såg i dig? jag undrar vad det var som fick mig att stanna varje gång?
du är den falskaste människa på jorden. tur att tjejen du knullar är precis som du.
för jag hoppas för allas skull att du aldrig mer ska förstöra någon som du förstörde mig!
du sviker tilloch med hällre dina bästa kompisar bara du får knulla lite ? vad är det för vän? du kommer tyvärr inte ha några vänner kvar längre, du har redan förlorat ett antal !

jag vill aldrig mer se dig, jag vill aldrig mer prata med dig
åt helevte med dig ditt jävla helevte !

Kommentarer
Postat av: Toran

YES!!! du har så rätt så rätt.. kan vi hata tillsammans? ganska kul faktiskt... ska vi pröva? om det är okej att joina gänget alltå.. annars får jag hata på egen hand.. och det går ju okså bra.. det jag vill säga är hur som hällst.. att. ÄRLIGT! KAN INGEN VARA NORMAL? MÅSTE 90% AV ALLA VARA NÖTTER`? ärligt... skärpning , gäller inte bara han . utan mångamångamånga. sluta såra. även om det är gammalt så stämmedet faktiskt "behandla andra som du själv vil bli beandlad".. TÄNK EFTER INNNAN DU HANDLAR FÖR FAN! ÄR DET SÅ SVÅRT!?
let's hate:D sandra hjärta toran

2007-07-19 @ 01:29:05
Postat av: toran

..ursäkta att jag brusade upp...

2007-07-19 @ 01:30:14
Postat av: Mjuff

Har ni inte lärt er hur den pojken fungerar än så är det liksom dags att göra det nu. :P Tro mig.. Det är inte första gången.

2007-07-24 @ 23:24:30
Postat av: Martin

Det tragiska är ju att dom faktist förtjänar varandra, fatta hur mycket dom kommer lyckas såra varandra innan det tar slut och dom inte har en enda kompis kvar.

2007-08-05 @ 16:54:12
Postat av: Någon....

Det var hårda ord...undrar vem dom är riktade till ! HAHAHA

2010-01-04 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0