big girls don't cry

- Fergie

regn regn regn, tänk om det kunnde gå en enda dag utan regn, men tydligen inte!
idag har jag för övrigt klippt mig och solat, gick på stan en sväng och köpte mig en väska och en eyeliner.
nu ska jag sluta shoppa, får fan vara slut med det nu ett tag.kommer aldrig klara det men men.

nedräkningen har börjat, det är bara 6 dagar kvar nu och imorgon är det bara 5 dagar kvar.

imorgon jobbar jag kvällen och stänger, det är ju mindre kul och komma hem vid 10 tiden när hela dagen är förstörd, men man får tänka positivt, dagarna fördrivs och man tänker inte på så mkt när man jobbar. tiden går lixom lite fortare men ändå inte.


shitt vad jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0