en del av mitt hjärta

- caroline af ugglas

idag var jag uppe klockan 07:30 och var på jobbet 08:30. det var jobbigt att gå upp så tidigt faktiskt, har faktiskt sovit några timmar nu på kvällingen. men jag fick faktiskt sluta en timme tidigare idag för att mamma fyllde år för bosse ;)
det var göttt. så nu är jag mätt på smörgås tårta och glass o kakor..
önskar att det var någon bra film ikväll som jag bara kunnde mysa till lite, kanske kan gräva fram nått gammalt i lådorna :D
imorgon ska jag äntligen klippa mig och sola, ska nog även ta mig en snabb sväng till druvan.
måste köpa mig en kajal på stan imorgon med
ochså på torsdag ska jag och malin gå på bio :D ska bli kul.

nej nu ska jag byta lakan i sängen, nytvättade lakan, finns det något bättre?

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0