nu när du har mig förlorar du aldrig mig.

- Lasse lindh

imorgon ska öpnna på jobbet, börjar alltså 08.30. var ju inte igår man var uppe vid den tiden. men det är ändå ganska skönt att öppna, tiden går lixom lite fortare på morgonen. vill ju inget hälldre än att tiden ska gå fort denna veckan, det är ju faktiskt bara en vecka kvar till du kommer hem nu och det har redan varit en jobbig vecka med mycket saknad.

imorgon fyller mamma år också, gammal tant, hehe nee då bara 39 blir hon min lilla mamma. hon ska få ett linne och 6 shott glas av mig =) så imorgon kommer tjocka släckten och det blir smörgås tårsta och maräng tårta.. gott gott =) bosse kommer ju bli något avundsjuk imorgon när jag säger att jag ska få smörgås tårta ;)

vill bara berätta hur mycket mitt liv har förändrats, jag mår så bra.. att man inte fattar bättre när man sitter i skiten, det är konstigt :/ men nu, nu är livet det bästa som finns och mycket är tack vare dig, plus lite anndra saker också då.
medgångarna kommer alltid till slut :)

nej dags att sova kanske, klockan ringer ju snart. godnatty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0