om den senaste veckan

japp du har man klarat av semstern på kusten med hela fmiljen och en hel massa anndra familjer.
och vad gjorde vi då? jo vi åt typ hela tiden, det fanns ju fan inget annat att göra, vi satt i stugorna mesta dels av tiden. alla failjer trängde in sig i en stugade och hade party, vi var då 4 och en hlav familj och då vill jag bara tillägga att stugorna som vi bodde i var 22 kvadratmeter inklusive loft, ganska trångt blev det. .. det regnade hela tiden förutom ibland när det blåste svajn kallt.. men sista dagen självklart kom det fina vädret, men då var det dags att åka hem. som vanligt när man är där nere ;) vi hann faktiskt med lite annat än sitta i stugorna och äta ochså, vi var i smögen och åt räkmackor på bryggan, vi var i lysekil och kollade läget, vi var i kungshamn och jag fick träffa malin, det var kul att titta på magen :D och sista dagen var vi i gräbbestad och shoppade loss.
i söndags åkte min baby ochså, saknarrrr sååååå mycket. vill bara att du kommer hem nu.
men jag får väl försöka stå ut i en och en hav vecka till. FAN VA LÄNGE!

men i veckan framöver ska jag försöka sysselsätta mig så att tiden går fort, tror jag kommer lyckas.
jag ska jobba en jävla massa
jag ska sola
jag ska festa
jag ska fira frida som fyller 18
jag ska umgås med min älsklingar frida gela jossa frida vickan.
ska fira nicole som fyller 11
ska fira mamma som fyller 39
ska klippa mig
ska färga håret
ska perca mig i tragus (om jag vågar, men vickan vågade ju så nu måste jag ju)


nu ska jag fan sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0