DU!

du gör mig så förbannat lycklig.
du är världens underbaraste
du är världens bästa
du betyder så mkt för mig.
hoppas du förstår det!

första natten utan dig på väldigt länge nu.
kommer bli väldigt tomt brevid mig i sängen inatt.
men jag ska försöka överleva ; )

idag har jag jobbat ihjäl mig. har jobbat lite drygt 10 timmar.
städat som fan. hoppas turken blir nöjd nu :P
ska jobba två dagar till sen ska jag vara ledig i helgen och mysa och ta det lugnt :)

snart ska jag och josefin till arvika och härja ochså, leka lite vaker och vara allmänt sociala.
hoppas på en trevlig tripp med min lilla josse :D

saknar frida lite ochså måste jag bara säga, hoppas vi ses lite granna i helgen gumman.
du är världens bästa vän, hoppas du vet det !
saknar herman lite ochså, var ett tag sen jag pratade av mig med dig nu, hoppas vi ochså ses snart.
jag ska försöka bli bättre på att höra av mig till mina kära vänner känner jag.
älskar ju er !

nu ska jag nog sova! puss och godnatt sov sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0