Belief

- Gavin Degraw


humöret? vad händer ? varför är jag inte sådär glad som jag var för några veckor sen ? varför är jag ledsen ibland utan anledning :S blä orkar inte med sånt här... känns som om jag är tillbax på ruta 1 ibland, men får hoppas att det inte är så.

idag var jag på resturangen och jag ska antagligen börja jobba redan i helgen :D ska bli kul, mimmi ska ringa imorgon och prata med mig, så himmla gött med lite omväxling :)

längtar tills på fredag, då blir det takida.. ska bli sånt röjj, typ alla ska ju dit :D

fast på torsdag ska vi ha kvällsöppet på skolan, ush det blir inge kul... orkar inte med det faktiskt! kan vi inte bara ha dom vanliga dagarna.

nej får tänka på fredag så blir jag lite gladar ochså kanske tiden går lite fortare, finns inte så mkt att göra nu för tiden, bara sitter framför datorn och slänger bort sin tid och om jag inte göra det går jag på stan och shoppar upp alla pengar det vill jag ju inte häller för dom ska sparas, för jag vill värkligen utomlands snart. vore så gött och komma bort ett tag och få lite sol värme och bad.

imorgon slutar jag halv 12, precis som jag gjorde idag också, efter det ska jag ta tag i mig själv lite.. ska faan försöka få tummen ur och gå till körskolan, sen blir det nog solning och så kanske ett besök på druvan, tror det behövs nu..

jäjäjäjä härra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0