give into me

- takida

orka med denna dagen, hela dagen har varit ett stup, ett helvete som jag inte orkar med..

allt började med att jag skulle till jobbet och jag var bakfull, det är iofs mitt eget fel.
MEN, precis innan jag skulle åka till jobbet började jag bråka med pappa, blev lite ledsen då..
sen glömmde jag det. kom till jobbet och allt var bara kaos över lunchen, folk som inte kom som skulle ha jobbat.. blev bara allmänt irriterad och trött som fan var jag.
sen fukkade min mobil ur, den är trasig så nu har jag ingen mobil, eller rättare sagt mitt sim kort kan dra åt helevte! man blir grymt handekappad när inte mobilen funkar.
fick även en stor brännblåsa på jobbet idag, det gör ont!
sen när jag kom hem var jag bara trött.. allmänt trött på allt!
sen började allt med dig.. vad har jag gjort? vad är det som är fel ? bara ring mig och säg vad som helst, spelar ingen roll vad!! för tillfället är allt skit, jag är ledsen,jag mår inge bra, allt är fel =(

förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0