innan mörkret faller

- lars winnerbäck

har fått höra några nya Lasses låtar nu och jag är väldigt glad för dom är precis lika bra som alla dom andra. nu ska bara jag och jossa komma till skott och köpa biljetter till gbg.. han äger, han är kungen!

ville bara säga att jag har tittat på dom tre första avsnitten av andra avenyn idag, dom är väldigt känslosamma men väldigt bra.. tror det kommer bli en bra serie att följa, inte så förutsägbar lixom.

igår hade jag väldigt trevligt med mina vänner, så kul att träffa alla på en gång och ha roligt tillsammans. ni är dom bästa som finns =)

också vill jag bara säga att jag är så glad att jag har dig hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0