more than anyone

- Gavin Degraw

älskade vännen, jag är så rädd om dig, hoppas allt går bra med dig, jag är så orolig, vill bara vara hos dig nu, men jag kan ju inte det, för jag har ju inget jävla körkort, om jag hade det nu skulle jag komma på en gång och vara hos dig..tycker så fuktansvärt synd om dig,skulle göra vad som helst för att vara hos dig nu. när du kommer hem igen då ska jag finnas för dig hela tiden..
jag fick en sånn chock igår när mamma berättade vad som hade hänt, jag var så arg på dig för att du inte hade svarat i telefon under kvällen, men då fattade jag ju varför. kunnde inte somna igårkväll för jag var så orolig och nu sitter jag här och väntar på att nån ska ringa och säga hur allt har gått med operationen ? tycker så jävla synd om dig!
vill bara att du ska komma till karlstad så jag får krama om dig!

ikväll ska jag ut också, känner mig så jäkla taskig som går ut när du ligger där borta och mår så dåligt :( men måste nästan eftersom jag redan köpt biljett.

tänker på dig hela tiden! hur det än blir kommer så hoppas jag att allt kommer bli bra hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0