somebody's me

- Enrique Iglesias

ja då var en vecka avklarad på praktiken bara tre veckor kvar då.. men det lär ju gå fort hoppas jag.
skolan suger för övrigt! MALIN KOM TILLBAX!!!
fick konditori iaf, skönt att slippa vara i mässen, så jäkla töligt! Också har jag och izabelle kommit på vad vi ska göra som projekt arbete.. känns skönt att ha en idé iaf, så kanske man lyckas också! :p

bröllopet blev väldigt lyckat med, det gick jätte bra att servera, förutom röd vinet då :P men va fan !!
mamma blev väl kanske lite för full men annars var det riktigt trevligt.. lättförtjänta pengar blev det ochså :)

vill bara säga en sak till innan jag drar mig till tven
jag tycker om min pojkvän mäst utav allt! sådeså.

pusstjaohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0