FITTFUCK.

mitt och saras nya bästa ord, påkommet när vi gick hem ifrån kroggalan igår i den otäcka kylan.

japp, igår blev det kroggalan med sara. micke och matte.. det var en helt okej kväll, blev varken för lite eller för mkt.
det bästa med allr var nog att jag var ledig idag, första gången på länge känns det som. så idag har jag spenderat morgonen/förmiddagen till att sova, efter det bar det iväg till bergvik och ikea med frida.. hade ju varit kul om jag hittade nått snyggt också, men det gjorde jag inte. det enda jag köpte var champangeglas på ikea för 1kr st.. blev 12st. så än så länge är plånboken full, HÄRLIGT.

nu på kvällen var jag och hälsade på timmie i hans lägenhet, även joel var hemma och tobbe var borta. var trevligt och se hur ni bode iaf =) blev dock ingen film som sagt blev lite UFC ist, får bli film en annan dag :)

nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på one tree hill, fick box 5 idag.. ska bli gött att ha nått att titta på i några dagar fram över :)


natti



Who am I? that's a secret I'll never tell...
you know you love me. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0