julen


det var en jul utan stämmning, känndes mest som en vanlig dag, även dagarna innan när man ska ha lite pirr i magen, men det kanske inte funkar så längre ? jag vet inte.. allt är bara stess och slit och folk är som tokiga. blä detta året firades julafton i stugan, det var faktiskt mysigt, jag la mig och sov lite på soffan efter julmaten som vanligt och sen var det julklapps utdelning, fick sånt som jag önskat mig och lite flytta hemifrån saker.

sex par trosor
bh
en superduper platttång som är rosa
en tavla/ram som jag ska sätta in egna foton i
en stekpanna
en armbandsklocka
en bok, den hemlige kocken
presentkort, ikea, hm, gina
one tree hill box 5
pengar
och lite till..



tack tomten. och alla andra.



Who am I? that's a secret I'll never tell...
you know you love me. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0