miracle


-paramore




jag önskar mig lite av detta just nu..



konstig hur det är när man är sjuk, man orkar absolut ingenting. inte ens blogga orkar man, och fantasin är väl inte heller på topp när man mår som en bakfull greeek. jag har nyst kanske ett 300 tal gånger på 4 dagar, kan vara rekord! och så mkt snor som får plats i hjärnan, det kunde man fan inte tro! fick tillomed gå hem ifrån jobbet igår. jag tror fan det är första gången jag går hem ifrån jobbet för att jag är sjuk i hela mitt liv. ska bli sjukt underbart när detta är över och jag ska orka ta tag i mitt liv. jobb,bil, lägenhet, välmående =)




jag saknar mina skinnjackor, vill ha dom nu. en härlig slapp t-shirt med coolt tryck och en skinnjacka. kan det bli snyggare och bekvämare ? nej kanske inte!


ikväll blir det en skaldjurssallad ifrån pizzerian med mamma och pappa och imorgon blir det att jobba igen =)





Who am I? that's a secret I'll never tell...
you know you love me. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0