poker face

-lady gaga

i onsdag var det utgång ännu en gång, det var härligt. det är alltid härligt med josse. förstår fan inte vad jag ska göra här i 4 månader nu :S blä.. typ jobba skiten ur mig kanske.

idag har jag varit på ännu en begravning och helvete vad trött jag är på det nu! nu får alla sluta dö och lämna mig här så kommer allt kännas mycket bättre snart. jag mår dåligt när alla andra mår dåligt runt omkring mig. usch.

ikväll blir det lussevaka hos josefin, det blir dricka vin, spela spel, äta lussefika, sakna och umgås hela natten :)
härligt. josefin ska få sin fina julklapp av mig också :)  ja det blir väl antagligen sista gången vi ses innan du åker så...

från och med söndag jobbar jag varenda dag fram till julafton, på alla ställen, det blir coop, nobell och tingvalla, så det är bra, det blir lite variation.. så jag inte tröttnar lixom.

nu ska jag ut i snökaoset och köpa mina sista julklappar och även mitt nya RÖDA löshår :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0