sober


-pink


jag har sovit ungefär en halvtimme i natt, för jag kunde inte sova, skulle vara på jobbet klockan 7 på morgonen och var tvungen att gå upp 05,30 för att kunna hinna med bussen till nobelskolan. har jobbat i kaféterian där idag, ska jobba där imorgon också och man kan ju alltid hoppas på att få stanna en längre tid =)
var faktiskt jätte kul, roligare än jag trodde..  =)

längtar tills imorgon för då ska jag mysa med min josse och på onsdag ska vi ut med våra grabbar igen ;) sista gången dock :( fyfan, kommer inte bli kul.. men du ska snart få din julklapp så du kan tänka på mig när du är där borta och räkna ner dagarna tills du får träffa mig igen ;)


efter jobbet idag tog jag mod till mig och hälsade på farmor, jag blev helt tom när jag satt där, kunde varken tänka klart eller prata.. men det var skönt ändå, det är skönt att det finns något ställe man kan gå till lixom.. det var mörkt ute och det var på en kyrkogård, läskigt var det men ändå så harmoniskt... jag saknar dig och tänker på dig.






jag ska också tända ett ljus någon dag..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0