Tre saker ...

Tre saker som skrämmer mig:
    * mörker
    *  höjder
    * att någon jag älskar ska dö

Tre personer som får mig att skratta:
    *  Lena
    *   Josefin
    *   Micke

Tre saker jag älskar:
    *  festa och umgås
    *  shoppa
    *  ha sex

Tre saker jag hatar:
    * sprutor
    *  ormar
    *  dumma människor


Tre saker jag inte förstår:
    *    engelska
    *    facket
    *    dataspel

Tre saker som finns på mitt skrivbord: 
    *  dator
    *  lönespec
    *  choklad

Tre saker jag gör just nu:
    * kollar på när micke och matte spelar hockey
    * Bloggar
    * Funderar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Se de delar av världen jag vill se
    * Gifta mig och få barn
    * bli miljonär

Tre saker jag kan göra:
    * laga mat
    * shoppa för mkt
    * vara impulsiv

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * mig
   * Dina föräldrar
   * backyrd babies - abandon

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    *  dansa riktigt bra
    *  engelska
    *  sjunga

Tre favoriträtter:
    * kycklig i mangosås och kroketer 
    *  laxmiddag med jorre
    *  bakfyllepizza





gör listan du också ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN SANDRA. laxmiddag med jorre då? är inte det en favorit rätt ? :$

2008-12-05 @ 12:20:33
URL: http://metrobloggen.se/josefinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0