vår sista dans


- melissa

dom senaste dagarna har varit hårda, allt känns piss och till råga på allt har jag gått och blivit sjuk, det gör dunderont i halsen som vanligt, känns som om jag inte får någon luft ungefär.. fick sjukskriva mig ifrån att jobba på tingvalla igår och idag :/ tråkigt, hade varit kul och varit med på julbord också förlorar jag en jävla massa pengar på dettta, skit! men imorgon ska jag på't igen, då blir det coop, stänga grillen. tråkigt att sluta 8 på kvällen bara, men det blir nog härligt.

dagen idag ska jag bara ta hand om mig själv, äta massa gott, städa lite och bara vila så att jag blir frisk, kanske träffa sara en sväng sen också :) mys


ha en bra dag alla, puss








josefin, jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0