den första svalan

- Alexander

nu är det äntligen lov =) så skönt. men i helgen ska jag jobba. det ska bli jätte kul faktiskt, var en månad sen jag jobbade på coop nu. annars under lovet ska jag satsa på min körning, ska även hjälpa min baby att flytta. sla bli så kul när du flyttar tycker jag :D och skönt såklart!
så lovet klommer nog rusa iväg, ska försöka sova lite också :D och jorre fylle ju 19 nästa helg också.. det är mycket som händer nu alltså =) det gillar jag..

annars har dagen varit slapp som vanligt.. gick till skolan kvart över 12 var där i en halvtimme och skrev prov på om hur man göra vin, sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här.. som vanligt ; )
ska nog fixa mig lite käk snart, och ikväll kanske det blir ett besök hos lena om hon inte ska ut.

haré bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0