Empty room

jag har lovat min kära vän frida att börja blogga igen, så hon har nått att läsa på dagarna.. och jag håller mitt löfte såklart ;D

jag kanske ska börja berätta lite om min helg.
emelie fyllde ju år i fredags så det blev lite kalas med släkten här, kladdkakan slår nog allt.
efter det bar det av till frida som nu är fyllda 18 år, mycket skönt och roligt tycker jag.. hon fick mina fin presenter och sen åkte vi in till arena och invigde henne lite ;)
den kvällen var lite blandad, hände endel roliga saker och endel inte så roliga saker, men allt löser ju sig alltid  =)
ILOVEYOUMYFRIENDS

igår åkte jag och gjorde ett fyra timmars pass på mcdonalds, var ju inte igår man jobbade där, det var fan mer än en månad sen det, måste säga att jag var lite ringrostig. men det var ändå kul måste jag säga.. blir ju inte så mycket jobb nu för tiden, finns inte så mycket tider någonstans längre.. men dte är ju lågsesång nu, så får hoppas det drar igång snart så jag kan tjäna mig lite pengar igen, för nu behövs det faktiskt.

efter jobbet umgicks jag med frida, det blev att prata igenom saker, rökpauser, melodifestivalen, mat, chips och lite kama sutra film..  hah rolig film alltså
there you goooo! =D

nu har jag även börjat plöjja igenom fjärde one tree hill boxen som syrran fick i födelsedags pressent.. jag måste säga att det blir fan alldrig dåligt det, älskar det! så jäkla bra är det.. snygga är dom ju också!

nej nu driter jag i detta. nu ska jag äta kladdkaka :D

Kommentarer
Postat av: frida

det är bra att du håller vad du lovar sandra ;D there you go! haha

2008-02-18 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0