Thank you

-  Amy dimond

japp, nu ska jag skriva ett till inlägg för min vän fridas skull, jag måste ju hålla vad jag loooovar. men gör det såklart för att det är lite kul också.
idag hade jag två lektioner, var jävligt slappt slutade 20 över 11. sen åkte jag hem och kollade på one tree hill box 4, LoveLoveLove..

sen bar det av till stan och lämnade brottsoffer bössorna, dom var jätte tacksamma. det var kul :)

jag och mamma åkte till Lena efter stan, sen kom baby och det blev lite fika .. alltid lite kul att komma till lena, hon är världens bästa forever and ever.

imorgon blir det körlekton klockan 9, sen blir det även klippning vid halv 5.. ska bli gött och klippa av sig lite, fin putsa osv =D
ska rådfråga lite om hur jag ska göra med färgningen, vill ju verkligen ha svart hår med röda slingor..

nu är det jeperdy, det är nog bara jag och pensonärerna som kollar på det, men jag gillar't

Kommentarer
Postat av: frida

det är fint att du fortsätter skriva vännen min :)

2008-02-21 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0