20 barre..

nu har jag blivit en stor flicka och fyllt 20 år, känns bra. livet är på topp och jag undrar vad jag ska göra med det, men det ordnar sig, bara jag får skratta mig igenom det :) får väl gå till bolaget nästa helg som josefin säger och känna på hur det känns.
jag fick frukost på sängen och en mini pc imorse när jag vakanade, dtorn går varm just nu kan jag säga. den kommer få sova med mig inatt kan jag säga =P underbart..

annars så fick jag ju en piercing i näsan av josefin i onsdags, det var fruktansvärt, äcklig smärta! men jag är jävligt nöjd nu :) älskar den faktiskt, ser  fram emot när jag kan sätta i en ring om 6 veckor, kommer bli råsnyggt.. eller lortigt som mamma tycker :P

hockey sen också, dom förlorar alltid på min födelsedag, så varför skulle dom inte göra det denna gången också? men man kan ju alltid hoppas.

är även lite nervös för vad lena har kokat ihop åt mig, nått pinsamt och farligt verkar det ju vara iaf. vi får väl se runt 17 tiden när hel släkten kommer..

tacos och öl bjuds på ikväll för den som är sugen ;)

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: victoria

Grattis igen kräftis!

2009-04-06 @ 16:25:18
URL: http://victorialofwenhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0