åååh färjestad!



ikväll vinner färjestad va ? ;) hoppas på det ! då blir det party ikväll. det blir det ju ändå eftersom alla tjejerna ska ut och käka och kolla hockeys klockan 7, känns väldigt kul att det är alla som gör någonting tillsammans för en gång skull. men såklart så kommer jag decka hos korre och sedan upp till jobbet, så lite lugnt får jag nog ta det!
men ska bli kul som fan ändå =)

och imorgon då ska jag gå till systemet för första gången, hah läskigt :P

annars restan av helgen blir det party, och påskbord hos mormor i stugan på lördag.
mitt påsklov börjar ju imorgon också =) ska vara ledig en hel vecka, ska bli riktigt skönt faktiskt, behöver det verkligen.

nej nej, men hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0