dagarna, veckan, livet

jag har insett för länge sen att det aldrig kommer att funka, men ändå försöker jag och vill jag..   jag vill inte dansa din dans längre, från och med nu ska jag dansa min egen.



veckan var ett under att jag överlevde kändes det som´, 6 dagar i streck än INTE OKEJ.. nu får det bli ändring !
denna veckan blir jag en bättre människa, jag har redan börjat fint, iofs är det bara tisdag förmiddag än, men jag har inte rökt, druckit alkohol eller ätit godis under dessa få dagar som gått på denna vecka. bra sandra..

igår fixade jag iordning min kära blue jane, så nu är sommardäcken på och hon glänser som fan både utanpå och innuti. så nu får ni fan ta av er skorna om ni ska gå in i min kära pärla ;)

och idag ska jag vara så jävla duktig att jag ska träna, så gå på ett step pass på kmti klockan halv 7 med josefin, är väl inget som kommer hålla i sig men kan ju försöka få upp kondisen lite iaf.
efter dessa två basketmatcher vi haft under helgen på sängvägen så har jag kommit på att min komdis är nollochingenting...

annars så är jag jävligt sugen på att tatuera mig, vågar man foten eller ska man göra det på ett säkrare ställe ? vill foten, men kommer göra förbannat jävla ont som jag har förstått det ? eller vad har ni och säga om det ?


annars är jag i stor behov av en lägenhet så om det är någon som har en på lager så säg till för fan. jag vill jag vill jag vill inget annat än o flytta, kan tänka mig nästan vart som helst snart tillomed.

nu ska jag åka till lena och umgås lite. hare fint hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0