den hemlige kocken


jag är nöjd idag, för idag har jag tränat ännu en gång och imorgon ska jag träna step igen. vem kunde ana att jag skulle tycka att det var kul och träna. det känns bra, jag mår nog bra av det ändå, även fast det värker i varenda kroppsdel nu för tiden, men det går väl över kanske. ;D



annars gott folk, så borde varenda unge läsa denna boken..



visste ni att den rökta skinkan vi köper i butiken oftast inte alls är rökt, det är insprutad vätska som ger skinkan en rökig smak. visste ni att det är spenat i magnum glass ? visste ni att det finns äckliga medel som gör att vårat frukostbröd smakar färskt fastän det inte är färskt ?

är inte detta bra sjukt.. läs den !

jag kommer väl antagligen vara skadad för livet när jag har läst klart denna boken :P


nu ska jag sova, natti

hejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0