down down

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down





alla naglar målas svarta idag, coh snart färgas ögonbrynen svarta också. fattas bara att jag behöver färga mitt hår svart igen, får nog bli under helgen, har bestämt mig, blir hela håret svart, bli så jobbigt att underhålla det röda om jag ska ha det under sommaren, kanske till hösten gott folk ;)

jag har fruktansvärt ont i min rygg idag, vet inte vad jag ska ta mig till nästan, ska nog knapra lite ipren snart. det är inte bra att vara ledig och få sova hur mkt man vill, tror fan inte kroppen mår bra av det ja.. eller så är jag bara jävligt klen.

ska iväg till stan och försöka hitta mig en jeans jacka sen, blir en sväng till systemet för det ska förtäras alkohol ikväll också ska jag väl in i dimman på ankan antar jag ;)

hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0