helgens bravader..

allt började i torsdags med förfest med josefin, sara, malin och ett par pöjker, det var lite törrt men när vi väl kom till ankan mådde jag bra igen, alex shoulman var där och det var ju ett sammanträffande att jag hade läst ut hans bok med carolina gynning samma dag. jag var nöjd med mitt liv när jag gick därifrån och somnade tillslut i josefins säng.

fredag var jag faktiskt och tränade, tro det eller ej, men jag gjorde det igen, andra ggn på 2-3 år :P körde lift it och det var helt okej, känndes ju i kroppen kan jag säga, har fortfarande träningsverk, efter träningspasset ringer josefin och är panik slagen och säger till mig att hon inte ser någonting så det blev att sätta sig i bilen och köra till  Hhagen och hämta upp henne, ögonen var rejält svullna på henne alltså. vi åkte till och köpte pizza och sen viade till mig, pappa gav josefin en allergitablett och efter 20 minuter somnade hon.

lördag var det dags att jobba på coop efter en hel natt med ångest. 7 ringde klockan och josefin vaknade till hon med, hennes näsa såg ut som en potatis och hon var svullen överalt typ. så det blev en sväng till akuten med henne innan jobbet. efter jobbet var det förfest hemma hos elin och det var trevligt, det kom massa kompisar ifrån förr och det var riktigt kul och prata med alla om vad dom gör nu för tiden. när alla gick på krogen var jag dödstrött och väldigt low så jag följde inte med.

imorse vaknade jag upp hemma hos Mr P och vet inte om det var bra eller dåligt. var ju självklart kul och träffa honom och det känns väldigt bra att vi kan vara kompisar.
annars idag åkte jag iväg till begvik och köpte massa nyttigheter efter det bäddade jag rent i sängen, slängde ihop en smoothie och kollade igenom en ny solo tidning. efter det blev det bk och gossip girl och nu ligger jag i min säng och myser med en vitamin well's och väntar på söndagsparty och att någon ska bry sig!

ångest ångest ångest ångest ångest, nu börjar det vanliga livet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0