ooops!

tänk dig att det är så lång kö in till ankan att du håller på att mosas på en skärtorsdag, kunnde man ju inte tro.

tänk dig även det lortigaste stället i stan, det är skabbigt på riktigt, tjejerna beter sig som horor, dansar lite för överdrivet med mycket jukkande och har så lite kläder som möjligt på sig, så lite att det ser konstigt ut. tre konstiga killar hade klätt ut sig till kycklingar, dom var iförda kalsonger med gula fjädrar på, endast! så fort man dansade lite på dansgolvet kom det 4 finniga 18 åringar och stötte på en, och dom fattar ju inte när man driver med dom, desperata jävlar! musiken har dom förstört genom att göra olika remixer av allt och jag fick nästan tinitus av all skitmusik på samma gång. och så fort man kliver in på detta stället fastnar det glas i skorna och det luktar hemsk mkt turksvett!
det står betald på höger armen idag så jag antar att jag var på arena igår!
vilken jävla dynga!


jag är aldrig bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0