som jag hade dig förut


jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..
nu kan det vara försent att säga som det är ?

tro det eller ej men jag har fan varit och tränat idag, jag och korre tog ett step up pass på kmti och det kändes förvånansvärt bra.. svettatdes som en gris, svettatdes ut all skit jag hade i kroppen efter förra veckan antagligen. trode ju dock inte att det kunde rinna så fuktansvärt mkt av mig då ;)

ikväll blir det lugnt och fint, ska läsa lite i mina böcker, sova ut imorgon och inte ha något planeart imorgon alls. känns skönt som fan nu när man har lov att ta det lugnt lite.

förövrigt åt jag en göör go kvällsmat, skärde tomat, gurka, avokado och feta ost i små bitar och mosade ihop det till en liten salsa, tog det på en rostat macka med lite skinka på. wonderfull ;)

hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0