stort D

saknar du mig inatt ?
det gör jag med..






ärligt talat, dregen var med i roomservice förut, och nu är jag bara ännu mer övertygad om att han är min drömkille! sååå när ska du bli min igentligen? så fruktansvärt fruktansvärt jävla är vad han är !


annars har jag påsklov om jag inte har nämt det innan, därför jag har så mkt tid att blogga antagligen ;) men ska väl försöka hålla igång och uppdatera för min trogna läsare..

jag ska försöka läsa ut carolina gynnings andra bok som jag har här på sängbordet ikväll, så jag kan börja läsa någon annan snart, har ganska många som jag vill läsa nu för tiden, så får bli en riktig bokmal snart.

imorgon ska det bli fint väder och det vankas utgång hörde jag någon viska, men jag vet inte.. blir nog en lugn utgång isf.. trött på att vara full jämt :P
annars imorgon ska jag försöka sola lite ute i det vackra vädret, städa mitt rum, bädda rent i sängen med mina nya sängkläder, måla min naglar och försöka vara allmän pigg och glad.

hejhejhej hemskt mkt hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0