hello you



snälla lilla du, vad vill du mig ?
jag trodde det var över.. orkar nog inte spela mer faktiskt..


idag har jag äntligen lämnat in papper till riksbyggen, så nu är det bara att hålla tummarna på måndag =) imorgon är det valborg och det ska grillas hemma hos frida, ska bli riktigt mysigt faktiskt. sen är det första maj och våren är här på riktigt, tiden går så jävla fort! 1 maj blir det kalas för vicci och gela, så jag och korre var på stan och köpte födelsedags presenter till dom idag.
nu ska jag lägga mig i sängen och mysa, ska sätta på twilight på min mini dator, för har ju inte sett den än, ska bli spännande och se om den är lika bra som jorre säger :)

och du J, vad skulle göra utan dig min ängel.




 

hittade en gammal goding, texten stämmer så grymt mycket!

jag önskar att du ljög, för det enda som är sant är det värsta av allt.

vad ska man med känslor till, dom gör ju ändå som dom vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0