vilken härlig dag..

hejsansvejsan!
vädret är underbart och jag har pumpat lite adrenalin. hääärligt.

annars så är det fredag och det är helg och det ska vara vackert väder hela helgen, kan det bli bättre ? ikväll eller snart blir det att dricka några cider i solen med min godaste vänner!

tittar på lägenheter för fullt också, ska antagligen kolla på en till på låglandsgatan, men den är dock lite dyrare..
vill man bo eller vill man ha roligt på ankan för 500  ? som min arbetskompis sa.. och det är fan frågan de ?
men bestämmer mig när jag har sett den andra. lutar ju åt den som är lite billigare faktiskt.. vore ju sååå fint att ha eget nu när det blir sommar och allt :)

och pojkar, ni var superduktiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0