+++




idag är det tisdag och jag har varit ledig, har varit underbart. har varit på stan och på bergvik med josse och elin :) köpte ett armband och ett par örhängen, också åt vi på mcdonalds.. oj vad glad jag är att jag inte jobbar där längre..
efter detta åkte jag hem och började städa lite, men känns som jag aldrig blir klar, på fredag är jag ledig igen, så då KANSKE jag har tid med det sista då, har iaf dragit några varv med damsugaren. efter det åkte jag och träna, körde step, var jätte kul idag och jag blev hur slut som helst. puuh va jobbigt det var.

nu håller jag på och tvättar och snart blir det sängen för att upp och jobba imorgon igen, kassapass igen då :/ men men, det är timmar.. och pengar måste man ju ha ;D töligt och jobba till halv 9 bara.
imorgon blir det även ankan, ska kolla på pöjkera igen :) ska bli kul att gå till ankan faktiskt, har inte varit där sen det var skolavslutning, känns jätte konstigt, annars brukar man ju hänga där alla dagar i veckan typ.
men men, lycka till imorgon grabbar.

ses imorgon marcus, hoppas du är lite nöjd nu iaf ? ;D


natti alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0