fredag



en ledig fredag :)
i onsdag var jag på ankan och kollade på grabbarna när dom spelade :) duktiga ni är :) josefin och jag blev lite nostalgiska men också lite väl fulla och tyckte om alla lite för mkt än vad vi igentligen gör ;P haha, sov i josefins säng och trodde att jag skulle dö en sväng på morgonen där, ojoj vad dåligt jag mådde. men det gick över.
åkte till jobbet och jobbade till halv 9, drygt att jobba kvällen alltså. efter jobbet igår kom joel hit, vi lagade tacos och kollade på film, väldigt konstiga filmer alltså :/ helt störda! sen somnade vi, snarkade antagligen ikapp :P tills klockan var runt 13 00 , fan va gött det var att sova ut kan jag säga :)

mamma ringde sen och frågade om vi skulle luscha på oliven, såklart vi skulle det sa jag :) joel fick sitta här och vänta på mig, medans jag var och åt. han diskade all disk, duktig pojke, han ska nog få komma hit oftare ;) haha
efter detta gjorde vi stan osäker, eller vi spenderade mest alldeless för mkt pengar på massa kläder.
så nu har jag köpt nya skor, dom är råsnygga :D älskar dom! jag köpte även leopard leggings, röda! en ring till min näsa, hoppas jag får i den snart när jag har tid.
men joel shoppade nog mest, han var värre än mig ;) haha

nu ska jag åka till systemet åt sis, sen hem till mammi och pappi och få min älsklingsmat :D
hejdå alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, lite nostalgiska, MINST SAGT. fylla är gytt.

2009-08-29 @ 11:55:16
URL: http://metrobloggen.se/josefinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0