hejsaan





nu sitter nog marcus och gråter hemma för att jag inte har uppdaterat på länge ;) nu så lille mackan behöver du inte vara ledsen längre :D

har fullt upp länge, datorn är inte prio ett tydligen.. idag har jag jobbat, som vanligt. igår var jag faktiskt ledig, var i säffle med brudarna i fridas stuga och myste, snackat nassa skit och ätit massa göttis. och nu sitter jag och kollar på min nya musik dvd med pink, fan va bra hon är och fan va snygg hon är :D

ska snart hoppa in i duschen och sen blir det nog bara lugnt, vad jag vet än så länge iaf =) vill byta min piercing också, sätta i ringen igen, ska se om jag orkar lyckas, är så svårt att få i den där jävla kulan..

nästa vecka är mitt sommarlov slut ifrån träningen också, så då jävlar ska jag dra igång igen :D najs.. ska bli riktigt gött faktiskt ..

hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0