konstig



jag känner mig så konstig, jag är aldrig hungrig, och kan aldrig somna, går på överskottsenergi hela tiden, men har ändå inte ork till nått igentligen. men jag äter ändå, bara för att man måste, och jag tvingar mig till söms på kvällarna för att jag vet hur jobbigt det blir att gå upp till jobbet dagen efter annars.

slutade 18 idag, imorgon slutar jag 16 :) efter jobbet åkte jag hem till min mamm och pappa och lånade tvättmaskinen, var tvungen att tvätta arbetskläderna, dom var så jävla skitiga och det fanns ingen tid i tvättstugan förän på fredag.. sen åkte jag hem, diskade, plockade iordning, vek all tvätt.. så nu är det borta.. coh ni sitter jag och kollar på lars winnerbäck, köpte en musik dvd med honom förut, han kommer alltid vara min idol, och miss li vilken stjärna :D

när jag kom hem förut beställde jag även fler musik dvds, pink, guns, backyard och en till lasse. ska bli fint när dom kommer i brevlådan :D

ska nog göra mig lite kvällsmat snart, kanske varma mackor, då kanske jag får lite matlust. duschen osh sen sova :D igen. som vanligt.

imorgon kommer elin hit, joels elin, jag gillar henne, ska bli kul att hon kommer hit tycker jag :D


pussalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0