''''




jag vet jag är lite dum som uppdaterar så sällan nu för tiden, men händer så mkt hela tiden.. jobbar, städar, umgås, tvättar och ikväll ska jag at några glas vin med mina babes, börjar dock jobbet 7 imorgon bitti, men det är väl inget som hindrar mig tydligen.

iadg har jag annars bara tvättat typ, hade tänkt dammsuga och torka golvet efter fyllekalaset som var här i fredags, men hann lixom inte med, eller orkade inte.. ska göra det imorgon, jag lovar :D

igår började jag träna igen, efter sommarlovet, känndes att man inte hade tränat på tre månader  måste jag säga, när jag fick andnöd efter en kvart, jises imorgon blir det funk också, ska bli kul..

nu ska jag äta nån god mat, hejsaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0