dagen före

kunde inte bry mig mindre, finns ingen julstämmning i mig över huvudtaget, allt kan lika gärna kvitta för min del. nästa år tänker inte jag vara i sverige över jul. då ska jag vara utomlands, det är ett mål jag har.. denna hysteri är helt otrolig och inte tror ma på tomten längre heller..

lyssnar på roads nu och myser, funderar över saker och ting. vad ska man äta till lunch? och när ska man ta svängen till systemet? ska man gå ut på juldagen eller inte ? känns som det kvittar det också va ? alltid samma sak och samma folk. haha jag är sådär lagomt trött på julen, me allt känns bara pressat på något konstigt sätt, allt ska bli så bra och så mysigt.

inatt ska jag sova hos mamma och pappa iaf, så det blir lite tradition på det hela, vi ska äta julfrukost imorgon och efter det är det julklapps öppning, därefter ut till stuga och träffa tjockis släkten.



nä, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0