BITTER




jag är fruktansvärt trött på mitt jobb. trött på inkompetent personal som inte kan nått eller är allmänt jävla lata! chefer som struntar i det mesta. norskarna kan dra och ännu mer danskarna... det är fölk överallt. ät hemma för fan, lördags middag eller nått :P
och den här jävla disken då, köp en ny! den är ju trasig varannan dag, nej just det vi ska ju spara pengar.. och vad sparar vi till då ? :S
idioter

någon som har ett nytt jobb till mig ? :)


ååh vad gullig min familj är för örvrigt, emelie kom precis och plingade på dörren, pappa och hon hade varit och handlat, så dom hade köpt med en godispåse åt mig för att jag är lite sjuk :) gosiga dom är. älskar dom!




DAGENS LÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0