hälja




i torsdag åkte jag till grebbestad med mamma och pappa, vi bode på tanumstand i en stuga, det var ju jätte passande att malin jobbade just på tanumstarnd :D så jag hann träffa henne en hel del och det var superkul, fick dock inte träffa gurra nått för han var hos sin pappa.
när vi kom dit så var vattnet avstäng, det fanns alltså inget vatten, eller bara i tankar utanför receptionen , så det blev massa bajjamajjor utstälda över hela campingen, konstigt vad handekappad man blir så fort.. men under natten fick vi vatten till slut..
malin och jag satt i lobbybaren och tjatade, sen kom daniel ut och hängde med oss lite, för han jobbar ju också där i baren..

fredag, det regande fruktansvärt mycket, men det har väl inte hindrat någon förut tydligen, vi spang inne i grebbestad i alla små butiker, men hittade inte ett skit.. åkte hem och gick på after beachen, det var ett caoverband och en till kille som spelade både fredag och lördag, så det blev cider, lakrits shots och fischer i 2 dagar. vare ute på någon krog som hette koncerven, var typ som arena.

i lördags var det sol faktiskt, det var så gött och sitta ute på bryggan med en mysig tröjja, solbrillor och käka världens godaste och största räkmacka till bra underhållning, cigg och lakrits shots :D  när klockan närmade sig tolv slutade malin och vi tog stigen in till grebbestad igen, drack ren sprit på vägen in och kände oss som 14 år igen.. men det var kul och härligt. väldigt mkt folk och många snygga :D

igårkväll kom fylle ångesten, fan va jobbigt det är, det jobbigaste var att ångesten  var kvar när jag vaknade imorse, just då ville jag bara dö, somna med ångest och vakna med ångest, inget hitt alltså.
nu när jag äntligen har kommit hem ifrån jobbet ska jag ta en dusch göra god kvällsmat och titta på film :)




föresten, vad lycklig man blir när det kommer ett brev som det står radiotjänsta på, INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0