ledig torsdag




gött och vara ledig, gött ont i halsen har jag också, jävla dret hals! strepsil är min bästa vän, honung och citron smak, ska nog dricka lite varmt te och äta massa glass sen också så kanske det känns lite bättre.
ska väl duscha först tror jag, laga lite mat kanske, tänkte göra potatis och köttfärsgratäng :D göttis.
skit  väder är det också, blir så jävla trött.. vill ha sol!!

tror jag ska ta en tripp till lena sen efter duschen också, är så sugen på cola, så måste dit och dricka lite, hon har ju alltid dricka i kylskåpet, det är perfekt :D
disken väntar på mig också. fan va mkt roligt man gör på sina lediga dagar :P

ikväll blir det en mysig film och äta gott, göra sig redo för en helveteshelg!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0