måndag



idag har jag varit ledig, bokstavligt talat LEDIG, har inte gjort ett skit, bara suttis i mina mjukiskläder och slöat hela dagen, sov till 1 på dagen och mådde bra efter det. fast jag uppe runt halv 8 snåret en sväng :P gick en sväng till tandläkaren, satt där i 20 minuter till vi kom fram till att det inte alls var idag jag skulle dit. idag är det måndagen den 6/7 jag skulle dit onsdagen den 12/8 noll rätt där sandra, bra jobbat :P gick alltså upp på min lediga dag och tog en promenad i onödan.

när jag kom hem ifrån tandläkaren somna jag till filmen tjenare kungen, så tror jag ska dra på den sen igen, och kolla klart den. ingen jordgubbsplockning blev det idag häller, synd.. hoppas det inte regnar imorgon för då ska jag åka dit och plocka lite :)  men nu är jag så duktig att jag tvättar, så någon nytta har jag gjort idag faktiskt. var hos lena en sväng också förut och fikade, negerbullar och cola, mummsigt.

emelie och simon kom förbi här en stund nyss också, vi kom på att vi skulle åka till tillin och köpa billig sprit nästa vår när emelie har fyllt 18, vore ju skojj, blir att åka på våren då så man inte blir så jävla åksjuk :P

imorgon ska jag även åka till ikea och köpa ett smycketräd som jag ska spraya svart, efter det ska jag åka och kolla i outletten dom tydligen har här på wåxnäs nu.

FREDOCHKÄRLEK
KRAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0